Αναγνώστες

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Η μέρα μας ξεκίνησε με αρκετή δουλειά!!!!
Αρχίσαμε να βάφουμε 
και να διακοσμούμε τις γλάστρες μας!!! 
Τα κεσεδάκια του γιαουρτιού!!!





Όσο για το αποτέλεσμα....
.... θα το δουμε σύντομα!!!

Διαβάσαμε το παραμύθι 
της Ράνιας Μπουμπουρή 
"Οι γονείς μου"
μέσα στο οποίο υπάρχουν πολύ τρυφερές σκέψεις 
για τη μητέρα


και έπειτα κάθε παιδί έγραψε για ποιο λόγο 
είναι ξεχωριστή η δική του μανούλα!!!
 Παραθέτουμε μερικές σκέψεις 
χωρίς να αποκαλύψουμε ποιο παιδί της έγραψε...
  • Η μαμά μου φτιάχνει το πιο ωραίο γλυκό, γι'αυτό πολύ την αγαπώ!
  • Η μαμά μου μ'αγαπάει και συνέχεια μου χαμογελάει!
  • Όταν πονάει η κοιλιά μου, η μαμά μου με παίρνει αγκαλιά!
  • ...το βράδυ, όταν πέφτω από το κρεβάτι και μου φεύγει η κουβέρτα, μ'ανεβάζει στο κρεβάτι και με σκεπάζει!
......................................

Τυχερές μανούλες!!!

Στην αυλή μας 
δε θα φυτέψουμε μόνο λουλούδια 
για να την ομορφύνουμε!
Αποφασίσαμε να ομορφύνουμε 
και τους τοίχους τους σχολείου μας..... 
Με πολύ μεράκι και ενθουσιασμό....



δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό...


και ιδού το αποτέλεσμα!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου